DVFA & IR Club starten Umfrage zum Thema "Investment Professionals und Social Media"Bei der gerade gestarteten "Questionnaire on Social Media Usage" handelt sich um die Fortsetzung der Umfrage, die 2011 zum ersten Mal durchgeführt wurde.
Diesmal sind alle IR-Professionals eingeladen, auch ihre Investoren und Analysten zu bitten, an der Umfrage teilzunehmen.
Hierzu eine kurze Vorlage z.B. für Mailings oder Blog-Posts:
Dear investment professional,
Within the last years social media such as Facebook, Google+, Twitter, XING, LinkedIn and others have received a lot of attention as a new breed of communication media.
Many communication experts consider social media to be the next big thing in financial communication.
But how do social media influence your work as investment professional? Or do they?
With the survey "Evaluation on Social Media Usage", DVFA (Society of Investment Professionals in Germany) and IR Club (The Investor Relations Community) would like to requery how useful social media for your day-to-day business really are and what you perceive, expect or need from them.
The survey will take only 5 minutes to complete.
Thank you very much for your participation!
To start, please use this link:
http://s3.rogator.de/rogator/dvfa/Social_Media_Usage_2013
Es wäre toll, wenn möglichst viele die Umfrage unterstützen würden - vielen Dank!
Die Umfrage wird wahrscheinlich bis Ende März 2013 laufen.
|
Sie müssen Mitglied von IR Club sein, um Kommentare hinzuzufügen!